Service

Het team van het Vroedvrouwenloket streeft naar het geven van maximale service. We zijn voor vragen of opmerkingen bereikbaar op 0031-263619030 of via de e-mail, info@vroedvrouwenloket.be.

Accounts

Voor het plaatsen van een bestelling in het Vroedvrouwenloket is een geactiveerd bestelaccount nodig. Alleen vroedvrouwen(praktijken) met een RIZIV-nummer en materniteitafdelingen van ziekenhuizen kunnen aanspraak maken op een bestelaccount.

Verzendkosten

Bij een bestelling van 5 gratis artikelen (of meer) en bij een bestelling van betaalde producten vanaf € 100,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Wanneer een bestelling niet aan deze voorwaarden voldoet zal € 9,95* verzendkosten in rekening gebracht. In deze verzendkosten zijn de volgende kosten opgenomen: verpakkingsmateriaal, het inpakken van de bestelling en het verzendtarief welke DHL rekent voor verzending vanuit Nederland naar België.

*exclusief BTW

Bezorging

Een bestelling wordt in de regel binnen 2 a 3 werkdagen door DHL bezorgd. Je ontvangt per mail een track-and-trace code waarin leverdatum en tijd vermeld worden.

Mocht een product tijdelijk niet verkrijgbaar zijn dan ontvang je hiervan bericht. De bestelling wordt automatisch in de wacht gezet totdat deze compleet en gereed is om te verzenden.

Bestelling niet ontvangen

Wanneer een bestelling niet afgeleverd kan worden door DHL op het afleveradres dan zal deze bij het dichtstbijzijnde DHL ophaalpunt worden afgegeven. Het adres van het desbetreffende  ophaalpunt staat in de track-and-trace mail van DHL.

Indien de bestelling niet opgehaald wordt bij het DHL ophaalpunt, dan wordt deze retour gezonden naar ons magazijn. Wanneer de bestelling betaalde producten bevat zal de bestelling opnieuw verstuurd worden. Indien de bestelling alleen gratis producten, zoals samples en informatiemateriaal bevat, zal de bestelling niet automatisch opnieuw verstuurd worden. Wanneer je deze bestelling toch wilt ontvangen dan kun je een mail sturen naar info@vroedvrouwenloket.be, onder vermelding van het 5-cijferige bestelnummer welke te vinden is op de orderbevestiging.

Retourneren

De aankoop van een betaald artikel kan tot 14 dagen na ontvangst worden geannuleerd. Stuur hiervoor een e-mail naar info@vroedvrouwenloket.be met hierin:

  • het verzoek de verkoop te ontbinden
  • het betreffende artikel
  • reden van retourneren
  • ordernummer.

De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij de reden van retourneren een van onderstaande betreft:

  • Verkeerd artikel
  • Beschadigd artikel
  • Artikel geleverd met een onvoldoende houdbaarheidsdatum
  • Geleverd artikel voldoet niet aan de verwachting

In deze gevallen ontvang je van ons per mail een retourlabel voor het kosteloos terugsturen.

Na annulering van de aankoop heb je 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Je ontvangt, nadat het retour gezonden artikel door ons magazijn ontvangen is binnen 14 dagen het aankoopbedrag retour op het bij ons bekend zijnde rekeningnummer; mits het geretourneerde artikel in verkoopbare staat verkeert.

Onze partners

Qua samples en informatiemateriaal werken we o.a. samen met: Bepanthen, Dr. Brown’s, Drs Leenarts, Floradix, Inoli, Le cChat Bebe, Medela, Oei, ik groei, Parentia, YummyGums.

Oneigenlijk gebruik

Het is niet toegestaan om de gratis samples die worden aangeboden in het Vroedvrouwenloket door te verkopen. Bij vastgesteld oneigenlijk gebruik zal het bestelaccount per direct worden verwijderd.